Πλέον ως έναν μεγάλο βαθμό έχω συμφιλιωθεί με τον χρόνο. Δεν τον πολεμώ. Δε βιάζομαι να τα προλάβω όλα τώρα. Παλιότερα, είχα τρομερό άγχος να τα επιτύχω όλα ως μια συγκεκριμένη στιγμή. Όμως, αυτό είναι αδύνατον. Κάθε πράγμα στον καιρό του. Πιστεύω ότι πράγματι υπάρχει "η κατάλληλη στιγμή" για πολλά πράγματα και για πολλές κατατάσεις. Κάποιες ευκαιρίες θα έρθουν όταν θα είσαι έτοιμος και ώριμος να τις δεχτείς και να τις αρπάξεις. Σκεφτόμουν κάποτε λες και δεν έχω όλη τη ζωή μπροστά μου για να πετύχω τα όνειρά μου ή για να ζήσω στιγμές μοναδικές. Πίστευα ότι πρέπει να κάνω κάθε τι τώρα. Αλλιώς έπεφτε η αυτοεκτίμησή μου, η αυτοπεποίθησή μου. Ότι δεν έχω καταφέρει τίποτα, ότι δε θα καταφέρω τίποτα. Ήταν σαν ένα στοίχημα με τον εαυτό μου ότι έχω κατορθώσει πολλά σε μικρή ηλικία. Και δεν απολάμβανα τίποτα. Όμως η ζωή δεν είναι αγώνας δρόμου. Και δε χρειάζεται να αποδείξεις τίποτα σε κανέναν, ίσως ούτε και στον εαυτό σου. Η ζωή είναι απόλαυση. Ένα ένα πράγμα κάθε φορά λοιπόν. Για ν...
Εν συνεχεία της σειράς των πραγμάτων που έχω καταφέρει συγκριτικά με το παρελθόν, χαίρομαι που πλέον μπορώ να ζω στο παρόν. Όσο αυτό είναι εφικτό. Και λέω όσο είναι εφικτό, γιατί θεωρώ ότι κανείς δε ζει αποκλειστικά και μόνο στο τώρα. Πάντα έχει την τάση να αναπολεί το παρελθόν και να ονειρεύεται το μέλλον. Η σκέψη χάνεται, σκορπίζεται. Όμως, παλιότερα δε μπορούσα να χαρώ ούτε τις απλές στιγμές από φόβο και τρόμο, επειδή δε θα τις είχα ίσως στο μέλλον. Και έχανα τα πάντα μέσα από τα χέρια μου. Έχανα τις πολύτιμες στιγμές με ανθρώπους που είχα επιλέξει να έχω στη ζωή μου. Δεν απολάμβανα στο έπακρο σχεδόν τίποτα. Είμαι υπερήφανη όμως που τα τελευταία χρόνια κάθε στιγμή που έρχεται μπροστά μου, κάθε ευκαιρία την αρπάζω και προσπαθώ να τη βιώνω με όλο μου το είναι. Ξέρω ότι δε θα υπάρξει ξανά η μοναδικότητα της κάθε στιγμής. Η κάθε μία κρύβει κάτι πολύτιμο και εγώ τις συλλέγω για να μπορώ να τις θυμάμαι στο μέλλον ως παρελθόν. Να ξέρω ότι έχω υπάρξει και η ανάμνηση να λειτ...